Friday 16 March 2012

SUPRISES bufday party

asalammualaikumm ~ ( senyum sampai ke telinga)

HAPPY BUFDAY TO YOUU ehhh silapp pulokk HAPPY BUFDAY TO ME , HAPPY BUFDAY TO ME , HAPPY BUFDAY TO FATHIN NURSYAHIRAH RUSTAM , HAPPY BUFDAY TO ME ( aku da mula ni nyanyi sendiri )

OMG !! OPSSS !!! im officially 21 rite noww . wow ! mommy ! anak mommy da besar la sekarang (walaweh ) pejam celik pejam celik da setahun berlalu kan . aku rasa baru je lagi sambut bufday yang ke 20 sekarang ni da sambut bufday yang ke 21 . ermm apa yang special nya bufday tahun ni opcos la berbeza dari yang lepas tapi sedeey juga sebab xdapt sambut nan loverr aku . tapi pape pon memang suprise kali ni.

semua nya dirancng ole housmate aku FIDA , AZNI , NANI , ROS , AYU dan SARA (thanks babe ) happy sangat ! hehe.

oke let we start cm noo suprise nya .  aku nk mula kan entry aku laju-laju ni . jadi korang kena bersedia fizikal dan mental yew ! haha. al kisahh bermulaaa ..... erm cam ne ye , jap oke semalam lagi 15 minit kul 12 aku pun start la skype nan bintang haty aku sambil tu aku oncall dengan die sembang-sembang gurau-gurau ngek nya pakwee die cakap umo aku da sebaya nan die padahal aku muda lagi bergetah tauu haha die pun wish la bufday aku semua dan bla bla bla lagi sambil skype nan oncall tu aku still men juga nan bby kesygn aku mana bole tgl tu  ( adesss aku semput lama x taip laju-laju) tup tup tup tup jam berdetik kul 12 am tetba rumah aku blackout OMG ! dengan kelam kabut nya budak-budak rumah aku semua lari keluar rumah aku pun apa lagi turun la bawah nak cek kan mana yg menyebabkan blackout tu smbil tgn masih oncall hehe! thanks pakwee sudi melayan saya ^_^ turun je bawah aku trus g kt main suis nak tgk mana yg jatuh demnn! tetiba housmate aku nani turun dr ats bawak cake ! then semua terus nyanyi kan lagu ! jujur aku betul-betul terkejut sebab xaspek pape langsung aku da pikr nk tdo time tu . ouchhh malu aku sebab tgh oncall kan pakwee pun dgr la semua sambil gelak-gelak(syg naughty kn) hehe ! adoii panjng pulakk entry aku . tapi aku nk sambung juga hehe! korng kena bca jga oke! . jom sambung balekk pas dewang da nyanyi aku terus terduduk ase nk ngesss pembetuln da nagess yee (cengeng kan ) hehe! terrrharuuuu sgttt  TERIMA KASEH KORANG ! ^_^  sayang semuaaa <3 . ada lagi pas aku da potong cake men suap-suap bagai siap calit-calit cake kt muka lagi dewang pun suh la kua g kat kereta katanya ada gadiah speciall aku pun dengan lurus bendul nya pegii lah. ouchh jemnn pulokk dewang simbah aku nan air apa tahh siap baling tepung lagi sampai aku lari xcukup tanahh siap kaki aku  lukaa lagii ! terbaeekk tokkk ! haha!

meh tgk gambr pulakk
.
.
.
.
ni lah orang kuat nya


ouchh
kena suap
hehe


xsempat snap
tinggal separuh
ahaks


muka aku setelahh dikenakan ole dewang ni


 weee
saya pelukk



terima kaseh semua ^_^

salamm

No comments: