Wednesday 28 March 2012

outing with housmate

asalamualaikum

pe khabar follower , stalker ,silent reader ? moga didalam keadaan sihat la yew. sebelum aku start entry ni aku nk ucap terima kaseh kepada follower yang sudi menfollow kan diri anda kt blog aku ni . terima kasih yaww ! ^_*.

actually ini entry tertangguh yg da berminggu-minggu maaf la keadaan internet yang semakin melembabkan diri jadi en.blog ditinggalkan terumbang - ambing ahaks. jadi untuk pastikan semua adil maka entry ini aku kena post juga supaya tiada istilah berat sebelah or dianak tiri kan erkk !.

ahad seminggu yg leps bersamaan 18 mac 2012 , housmate aku plan nk g tengok hot airbaloon , mesti korang semua tau kt mana kan benda alah ni . mana lagi lau x bandar kerajaan mana ehh ? betul ke idok aku pun men taram ajew haha! kt PUTRAJAYA . sambil-sambil tengok hot air baloon tu dewang-dewang ni pun nk siapkan assingment dewang. 

ha apa yew assingment dewang , apa lagi asssingment yg shoot-shoot gambo tu la . memang cantek la tempt kt stu . even ramai orang pun tp menarik . haishh malas bebel banyak jom tgk pic suda ! ^_*

selamat menonton hehe !
.
.
.
.
ayu , ros , fathin , azni
<3


pape tah
aku bebel 
haha!


fathin , azni , nani , ayu


opssss
nk juga 
ahaks


fuhhhh
jauhh nyaa


one more again


........


shottt


pokok pun bolee
haha


hot air baloon



malam suda


..............................


salam 

No comments: