Monday 5 March 2012

bebasikal selama 6 jam !

asalaaammualikumm dan selamat petang terasa macam bagi salam kt sekolah pulak ahaks !

walawehh ! terkejut x ? aku berbasikal selama 6 jam tau agk nya lau balek ipoh dari shah alam da bole patah balek kan . hahaha ! dapat gak tengok bonda dan ayahnda tersayang rindu sangat da ni . ishh apa aku ngarut ni nak mati nek basikal balek ipoh memang bole kurus la camtu kan ! ahaks.

sebenarnya ni aktiviti aku hujung minggu hari tu erkk hari tu? pada hal semalam jew grrr . sekali sekala melakukan aktiviti riadah macam ni apa salahnya kan selain sihat bole gak mengeratkan lgi silaturrahim dengan kawan-kawan . ^_* aku just join jew yelahh kan pakwee tersayang tu mana ley g jejalan tanpa aku so dengan keterpaksaan aku ikut lah die g bebasikal ni *opsss* pakse ke xlahh dengan seikhlas hati tau haha!

ha mesti korang nak tau kan aku g bebasikal kt mana betul x? (sambil menjulingkan mata) errr. kami berbasikal di TAMAN PERTANIAN SHAH ALAM or lebih dikenali dengan BUKIT CERAKAH . menceceh sangat seronok dan penat tau x yelah tak pernah-pernah aku bebasikal seselama ini . ehh ayat bm apa ni ada ke? (maaf cikgu bm) hehe!

gilo lah kan selama 6 jam berbasikal turun naik bukit lak tuu mana maunyaa xpenatt kalo ikutkan penatt bek duk rumah ajew kan yg penting kenangan tuuu. memang ini pengalaman yg xbole dilupakan lah sampai aku pown x g kels ary ni. akibat keadaan kaki yg xmengizinkan haha! ( cam da tua sgt aku ni) .

kami mula bertolak seawal jam 9 pagi dengan diikuti seramai 17 orang( walaweh ni baru sikt ) kalo x ramai lagi tau memang kami nk bawak rombongan cik kiah kt sana haha! memang la datang awal tp naik basikal nya lambt biasalah kan hari ahad lak tu memg sikittt sangt la orang kan. ahaks ! (ayat perlii oke) . kteowg dengan penuh gigih lagi bersemangat menunggu giliran menaiki basikal selama sejam lebih jga lah akhirnyaaa dengan penuh girang jam 12 pm kteowng memulakan our jurneyyy memey hitam lah aku nek basikal tegah-tengah hari buta kan ! abiss kulit ku yg gebu ni erkk .

tapi apa-apa pown kteowg sangat enjoy dengan aktiviti ni so aku nk share sikt la pic nan kowg kan bgi yang xsengaja stalk tu jgnn lahh jeles yew ^_*

.
.
.
.
.
.
muka aku penat ni
seb bek ada rumah 4 musim 
sejukkkk
grrrr

.
.
.
.
xsangka doh baju aku sama nan pkwee
xrancng pown 
memang sehati sejiwa lah kan
^_*
tolonglahhh jeles 
ahaks

.
.
.
.
mr.pkwee
bintang haty
capital A
saya oke

 .
.
.
oke lagi sekali
^_*

.
.
.
.
^_*

 .
.
.
.
xsemua ni
ada lgi tau

 .
.
.
.
lihat gigihnya aku
hehe

 .
.
.
.
lagi sekali !

 .
.
.
.
rumah 4 musim

 .
.
.
.
lotihhhh
haha!

 .
.
.
.
boleh la
haha!

.
.
.
.
ponatt sampe terbaringg
haha!



mood : sangat penat tapi gigih buat entry 
salam

No comments: