Friday 3 February 2012

Hidup kita berputar

asalamualaikum ^_^


setiap yang berlaku terhadap diri kita pasti ada hikmah disebaliknya bukan ? bezanya cuma cepat atau lambat sahaja hikmah tu ditunjukkan kepada kita. jangan sesekali pernah menyesal dengan perkara atau keputusan yang pernah kita buat even benda tu salah. yelah pekara pown da berlaku bukan. kadang-kadang kita perlu juga toleh pada kesilapan kita yg lalu supaya menjadi pengajaran buat kita di masa hadapan.


hidup kita ni berputar bukan selamanya kita diatas dan bukan selamanya kita dibawah.oke means bukan selamanya kita senang dan bukan selamanya kita susah ^_^. tuhan tidak akan menguji seseorang hambanya sekiranya die tidak tahu kemampuan hambanya.percaya lah pada takdir tuhan jangan asyik menyalahkan takdir pada setiap kesilapan yg kita buat.


ingatlah sekali kita buat orang percayalah tuhan akan balas yang setimpal nan perbuatan kita malah kadang-kadang sampai berkali. haty manusia susah kita nak jangka bukan dan susah jga kita nk jaga . manusia dijadikan tidak sempurna so no wonder la if kita selalu berbuat salah. jadi kuatkan hati utk hadapi semuanya semoga masih ada lg senyuman pada masa hadapan ^_*


salam.

No comments: