Monday 16 January 2012

perubahan

yehaaa ! selamat malam semua

wow ! ary ni saja da nk masuk entry yg ketiga aku post . biasalah bila kerajinan terhadap menaip ni meluap-luap jadi cam gini la . xsabar-sabar nak mencurahkan segalanya ha korang tunggula esok lusa aku da xda cta nk dicontengkan disini makanya en.blog akan ditinggalkan selama bebulan-bulan lamanya tanpa nafkah zahir dan batin erk ~

setiap yang berlaku pasti ada hikmah disebaliknyakan ??dan setiap makhluk yg berada di muka bumi ni pasti akan berubah betul xpe??haha ! perubahan erm sama da kearah yg lebih baik atau pun sebaliknya . setiap orang pasti ingin merubah hidup mereka kearah yang lebih baik kan . kadang-kadang kita xsedar perubahan diri kita sendiri. banyak faktor yang menyebab kn sesuatu perubahan itu.

orang sekeliling hanya tahu menghukum tanpa mengetahui sebab apa berlaku sesuatu perubahan itu . memang fitrah mabusia dijadikan tidak sempurna dan tidak pernah puas dengan apa yg dikurniakan. tapi bagi aku ye kadang-kadang aku akui aku jga mempunyai sifat sebegitu yelah aku juga manusia biasa kan tidak sempurna .
tapi aku mencuba menjadi yg terbaik dimata-mata yg aku sayang. walaupown aku terpaksa gigih demi mancapai itu aku rela asal kan mereka bahagia .

cuma aku mengharap masa utk aku pulih kan semuanya . tuk aku mengubati luka dihaty . kita mudah memohon maaf tapi terlalu sukar utk memaafkan dan melupakan apa yg penah berlaku . walau sedaya mana kita cuba tuk lupakan tapi ianya tetap bebekas dihaty sampai bila-bila . semakin kita cuba tuk melupakannya semakin ia kekal dalam haty kita .

aku cuba menjadi kuat . cuba mencari senyuman yg dulu . cuba utk mengikhlaskn segalanya . mudahan aku kuat utk semua itu . semoga kamu bahagia dengan jalan yg kamu pilih . hidup la dengan sebaik nya kerana hidup ni terlalu singkat dan terlalu berharga .

hanya luahan haty ^_*

salam

No comments: