Wednesday 5 October 2011

OMG ! malu

selamat malam semua warga blog ! moga hari yg dilalui sangat bermakna ^_^

sebelum tu aku bagi kowang gelak puas-puas dulu sebabnya nanti aku nk start entry ni laju-laju akibat kemaluan yg aku terima opssssssss!!!!! hehehehehehehehe

ayuh kite bermula semalam selesai suda public speking aku.huh! nebes mak nyahhhh sehingga xterkata oke dengan confidentnya aku melangkah kehadapan bersama text yg dibawa ala-ala masuk pertandingan pulak kan aku pown start la beri salam asalumualaikum n very good morning opsss!!!!!! it supose to be very good evening sebbnya da ptg kan alahai letc pulak ckp its okey she is nevous ohhyeahhhh thats true mr im very nevous seb bek letc tu memahami.....tp malu seyh satu kels gelak...hukhuk nebes nya hal smpai cm tu skali kan.....

tapi xpe atlest da jg somethng yg aku bole keng dalam sem 2 ni kan.....^_^

setiap manusia xlari dari membuat kesalahan yang penting belajar dari kesalahan tu kan

salam ~

No comments: