Monday 26 September 2011

its killing me ~

selamat petang semua (cam da reader lak kan) ^_^

kena mulakan hari anda dengan senyuman ...jadi senyumlah dengan seikhlas hati yew ahaks..

uhuk uhuk feeling not well today ! perut ni asyik meragam dr malam td jew...xpasti sakit apa...ha jgn nk ckp aku x g klinik lak...ni pown bawu je ha balek dr klinik...sudala kna menunggu lama satu no setegah jam aish...lau ibu yang mengandung tu agknya da terbesalin menunggu giliran ahaks oke-oke aku tipu jew tu ^_^

sakit perut dengan sakit hati ada kena mengena x???erk mana la tau kan ada chemistry antara perut nan hati ni..tu yang seirg jew bile sakit ...haish memang sush la ble berpenyakit ni ( mence terasa cam da tua lak) ble cte soal hati ,perasaan and so on la...mesti xsuda-suda kan...kadang sampai naik muak nk becerita

tapi still nk cte gk sebb pe...sebb ble lg lama disimpan lagi parah t bole membawa maut tau..hehehe! aku pown xfaham la nan hati aku ni...ada jew benda yang xkena...sedangkan xda pape pown...oke aku salah sebb aku byk bepke benda yang xsepatutnya kan...!!!

aku cuba nk positif n xnk amik kisah da tapi hati aku belum kuat dan mampu nk lakukan mcm tu...erm mybe sebb aku takut kehilagan die...yelah sapa yang sangup kehilangan orang yang kte sayang kan ??? cuma satu jew yg aku masih xfaham n cuba utk memahami knp yew byk manusia yg sush nk tgk kebahagian seseowg tu !!!

inila realiti kehidupan kan...aku xpenah nk gangu kebahagian owg len tp np kebahagian aku sering digangu...aku cuba angap ini satu ujian bg menguatkan lagi hubungan kteowg mudahan die x mempermainkan perasaan aku....yelah penat la weh asyik macm ni.....)=

semoga aku kuat hadapi ini semua ~ wahai hati tabahla engkau ^_* (semoga perut jg cept sihat )

salam

No comments: