Tuesday 30 August 2011

SELAMAT HARI RAYA & SELAMAT SEBULAN

asalamualaikum semua folower , stalker ,silent visit  ( ^_* )

wah gle ah ary ni sampai hidayah nk bg salam panjang-panjang jawab jgn x jawab dosa xjawab salam tu...saja aku nk dera korang jawab salam...hehe!

walaweh SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR BATIN YEW ! da raya weh xsangka cept betul masa berlalu kan...rasenya bawu semalam bgn sahur utk fist puasa ^_^ semoga puasa dan lebaran kali ini lebih bermakna dan meninggal 1001 kenangan terindah yew ! ( skemanya ) ahaks

actually ada lagi tarikh ary ni sangat bermakna dalam hidup aku...aku sambut dua perkara yang indah dalam hidup aku...fist cam yang kowng smua tahu la kan..ary ni ary raya...hehe! yg stu lg tu yg aku nk gtau ni...meh meh meh cek nk habaq ....

ary ni genap sebulan perhubungan aku dengan si dia(perosak hati ) (^_*) terima kasih ye syg tuk segala rasa yg awk bg ! ( tetbe aku nk berjiwang-jiwang ni) semoga hubungan kte berkekalan

oke aku nk share something nan kowg ! jgn jelous k...jom tengk !
.
.
.
.
.
.
.
tada


gabungan si SENGAL & si SENGET
ahaks
baju kami sama tema ini tahun 
sayang awk kuat-kuat
<3


keluarga kami
mr & mrs AHMAD FIRDAUS 
<3


mr & mrs KACANG SOYA
ahaks


saya SAYANG die !

salam !

No comments: