Sunday 19 June 2011

housmate yang gila + fun +cool

selamat petang peeps! (mood blur)

puh...puh....puh....rindu pulak nak BW n hupdate yang konon-konon pemes sangat la kn...maaf entry aku byk mengisah kan soal hati yang xsudah...haish bosan + penat....

da lama sebenarnya nk menghupdate cerita ini disebabkan kekangan masa yang menyebabkan aku terbantut utk menghupdate....so aku cuba besikap adil dengan tidak mahu menganak tiri kan entry2 yang lepas...ahaks

oke mari taip laju-laju n baca laju-laju oke! lets we start now aku sebernarnya nk show off kt kowg housmate aku yg fun sgt ! spoting gle memang syiok duk serumah degn kowng la terbaek wok!.....fuh ! penat kan ble bce tanpa behenti....lalalalal~

oke mood kembali normal yew

meh aku kenal kan

semuanya da 9 orang tapi sem depn tambah sowg 2 orang lagi

.
.
.
.
.
gumbira di TASEK SHAH ALAM SEKSYEN 3


yang atas sekalai fara (ibu) , aku , anna(mommy),nanie(adik),ayu(adik),ros(paling bongsu)


kegedikkan kami
<3


gilak lagi
ahaks


lensa-lensa


percubaan pertama
~


try baring pulak


eh ada lagi
kami comey (mata juling)


malam hari di TASEK SHAH ALAM SEKSYEN 7


 will u mary me
ahaks


orait kapten!


anna , fara , fieda

actually xcukp lg sowg cz die selalu xjoin....xpe t dpt pic die aku upload k...=)

adiyos!

No comments: