Friday 20 May 2011

saya kelihatan kuning sekali~auwww~

selamat malam semua readers , stalker , silent stalker , follower ( feling-feling pemes lak)

sedang aku duduk-duduk besantai di atas katil bak feling-feling kt heaven....ceh  !!  aku tipu saja mn cam mn agaknya heaven kan....opss kantoi disitu,,,,hahaha!!!

sempat pula aku menjeling kearah roomate aku dan tetbe tejadi suatu perbualan lebey kurang cam gini la

aku                      : engkau kenapa ??

miss 'ducth lady'   : malam tadi aku mimpi 
                             ( penuh teruja becerita) ahaks

aku                      : engkau macam mana dengan 'dutch lady'
                             (penuh prihatin ) hahaha!

miss 'dutch lady'   : aku oke jew denagn die...xda pape jew....

aku                        : aku dengar rame yg cakap engkau nampak 
                               'dutch lady' dengan gf die..engkau xmarah   ke??

miss 'dutch lady'   : xlah buat pe aku nk marah...
                             aku bukan ada pape pown dengan die...xperlu nk buat semua
                              tu...aku bukan sapa-sapa la dengan die...

aku                          :  tp xkan sikit pown ko xrase marah atau kecik hati

miss 'dutch lady'   : ada la sikit...rasa ma...........cam............... 
                              nak san...........tau!!  haha! tp.....xbaik pulak
                              khurafat tau (baik pulak) ahaks

aku                      : die xminta maaf or contack ko ke??

miss 'dutch lady'   : biar die..aku da maafkan die...
                             mybe keybord dekstop die suda hilang pekataan
                             'S.O.R.R.Y' .....

dengan kehairanan dan kebluran 'miss dutch lady' memandnag ke arah aku....


aku                         : engkau kenapa??

miss'dutch lady'  : engkau kelihatan sungguh
                            KUNING sekali.....miahahahahahahaha

senget sungguh! haha


salam

No comments: