Wednesday 6 April 2011

seronok besama mereka

selamat t.hari bloger , follower n stalker ( asl lme xon9 jew abis smua nk dmentionkan) haha

sowi la na agk lame tidak meghupdate sehingga penuh besawang da en.blog aku ni ha.. diatas kebusian yg agk telmpau sejak2 akhr2 ni telah membantut kan aku tuk meghupdate entry-entry bawu buat pembaca setia ( fulamak feling2 fofular lak) miahahaha

bukan pe aku agk sibuk berkemas tuk berhijarah ke shah alam sabtu ni bagi meneruskan sesi pembelajaran ku..yeehaa!! UNISELL IM COMING!! penuh besemagat tau! hahaha...setelah bbrp hri aku tidak menjegah ke blog n BW(tetbe lpa lak jln nk BW) oppsss!! aku agk tekejut sekejap...lbey kurg dalam 5 minit sehingga mtaku bekali-kali pandang ke arah site follower OMG!! blog aku semakin trafic(mence pasan suda)...agk heppy cz follwer aku suda mula menceceh ke angka puluhan...huahua....

seronok tgk follower suda mencecah 34 orang thanks kerana sudi menjadi follower aku....(bangga dalam seminit) ahaks....ni semua jasa atas segmen abg ben ashaari ktew 2 la....trus ska nk join segmen yg dianjurkan...hehe!

fuhh!! agk sedikit panjang la entry aku kali ni penyakit biasa sekirannya lme aku tidak meghupdate mla la nk merapu mcm2...huke....actually aku nk share skit story aku besama kengkawan kesayagan aku...

disebabkan selepas ni aku mungkin jarang akan pulang ke kampung halaman jadi mereka-mereka ni mengajak aku pergi berkelah....ha nk tau kt mn??

meh aku show off skit

.
.
.
ha cni la temptnya
tempat perkelahan ulu chepor ipoh

terima kasih sangat-sangat dekat mereka-mereka ni
=)










.

salam!!

No comments: