Tuesday 29 March 2011

weekend...taman tasek tepeng

selamat t.hari smua

sihat...sihat belaka semua?? mish me x??ahaks pasan pulak kan

wee...kali ni wekend dihabiskan di kampung ibunda tecinta ha dimna yew..ce teka...ceteka...ceteka....uda sindrom usop hantu kak limah ni...miahahaha...

aku tau kowg bukan tau pown kan kg aku dimna...sblum 2 kna tuka pke loghat kg lu...test sore 1 , 2 , 3 testing smbil membtlkan keadaan kerongkong...erk bole btl ke?? meh nk habaq mai kampung cheq tltk di daerah kerian sna nun jauh dihilir perak...erm hilir ke hulu??wua kajian tempatan fail....

kampung cheq btl la teletak di hilir perak..dan2 g seach kt en.google td....ahaks...ha kampung tecinta teletak di KUALA KURAU..kampung aku masih lg kekl kg asal tau..memg tenag n damai la if balek sana walaoupown kekdg aku tension gk cz line bb memgla amt dan sangat lembab eh bukan sma ke amat n sgt  2..??huhuhu

actually bukan kampung aku yg menjadi subjek utama disini...aku just nk show off skit pic yg aku snap nan ank buah aku semasa kiteowg g jejaln di TAMAN TASEK TAIPING....seronok bedating besama keluarga tecinta....=)


bila kami betemu lensa
.
.
.
.
.
.
.
.
 inila yang akan tejadi
ahaks


hobi kami sama
suka makan ICECREAM


pusingkan kepala anda
ngeee


meh..meh kami nk kish
lalalalala~


mesti oke


kami selalu cm gini depan lensa


si TEMBAM & si TEMUK


ayu
ececeh


dan byk pula kenangan aku di taman tasek ni....smua 2 biala menjadi rahsia aku dan si dia...weee~

oke salam...

2 comments:

rj Etika said...

gile cute adik! ahaha.
anyway, tasik taiping? heheh. lame tak g situ... oh...rindu tepen.

fatenrustam said...

hehe..ni ank buah sya...
ouh t singah2 la...=)
thnks ea..