Tuesday 22 March 2011

opss!! sowi tecurang....

good evening ualsss!!(ececeh speking ptg2 na)

ceit!! bce jew curg smua lju yew mengklik(pasan btl) hahaha....its oke eman sememngya tidak penah amik kesah muahahaha.....

opsss!! maaf yew tecurang sekejap....smua ni belaku dengan secara tidak sengaja dan niat...aku memg setia sangat dengan ko...tp nk wt cm ne lumrah kehidupan kan(asyk2 menyalahkan kehidupan) padahal salh sendri tidak tahan digoda...omaigod...omaigod....omaigod....aku digoda??apakah ?? mengapakah??kenapakah??siapakah??.....grrrr

gulp....gulp.....gulp....sush btl nk akui kn slh sndri....maaf en.cooper aku tecurg sekejap....aku telah digoda oleh mr.latio sport ni.....huahua....

die encem sgt la.....xcye meh tgk.....

.
.
.
.
.
.
.
grrr
smart sangat!!


dari pandagan depan


dari pandagan belakang

tett....tettt....tett.....kan da ckp die yg goda aku sbnrnya....maaf ye en.cooper...tp anda tetp dihati....hehehe

curang sekejap jew....ngee

salam...

No comments: