Wednesday 16 March 2011

layan kejap...

monink!!

ambuih awe na cheq bgn pg ni...muahaha...bukan pe ntah tetbe ary ni jare trsa gate nk tls...tp bkn bnda pe pown..just tgh mlyn lgu ni....

best plak lgu ni aku rse...sejak2 HIDUP TANPA CINTA KEKASIH ni kan....ngee~



suda
memang suda perjalanan cinta
berakhir suda
engkau pergi tuk selamanya
tuk selamanya
..................................

mungkin kini suda suratan
engkau & diriku xbisa bersama
mungkin ini suda suratan
suda suratan
..................................

jangan kau pergi untuk meninggalkan aku
aku disini dengan sejuta cinta untukmu
jangan...kau pergi tuk melupakan aku
aku menanggis kerana hidup tanpa dirimu
...............................

suda memg suda
perjalanan cinta berakhir suda
engkau pergi tuk selamanya
....................................

SEJUTA CINTA MARSAHANDA

penuh degn mkna kan...=)

adiyos...

No comments: