Wednesday 23 February 2011

DUNIA ARGH!!!

hello uolls!! ( geram)

menceceh...menceceh....menceceh....

ce ctew.....ce ctew......ce ctew........

hish skrg ni da jadi satu fenomena hantu kak limah balek rumah ni kan...mn2 jew pg kanan ke kiri ke depan ke belakang ke senget ke pe ke ha paling byk lam MUKA BUKU 2......smua asyik ce ctew...ce ctew...ce ctew.....

ha msti kowg tetnya2 kan pe kna mgena lak tjuk 2 nan ce ctew ni...muahaha...actually xda kna megena pown...sjew wt iklan sebntr!!

oke jum kembali ke landasan sebenar seblm mnyimpang lebih jauh lg kan...enough!! stret 2 the point la kan....gempak x tjuk??(smbl wt mta juling2) oke..xkan aku tau....xyh jwb (sila menyampah cept nan ayt aku 2)

seperti yg kowg tau result STPM suda pown menunjukkan upanya isnin lepas...cam bese la kpd bakal2 yg nk ambil result 2 msti dihantui degn pelbagai rse kan...ada gelisah + sedey +takut+appy+ bedebar2 dup dap dup dap dup dap....xtekecuali aku la...bese la aku ni cma manusia biasa ajew kan...so no wonder la da perasaan 2....bwu la normal...if xda 2 yg msalh kna g medikal chekup cpt..muahahaha

ha msti kowg pown sma kan cm owg len xctd nk tau pe result aku...enough aku ckp rsult aku okeyla cukup2 mkn kre bole la nk apply UNI 2....mdahn da rezeki aku kn...AMIN!! sebenrnya aku kecewa gk cz pe yg aku taget xdpt....aku da usaha tp xda rezeki kan..=( suda ctew result aku setakat ni...pas ni TOLONG JANGAN TANYA DA....aku semak la ble setiap kali kna ulg bnda yg sma jew....wua....

kali ni entry aku panjg skit(mence aku tau xda owg nk bce pown kan) xpew2 jnji aku dpt luahkan...erm...aku xphm la np eh da jg owg yg ska pemainkan at dan perasaan ni..pas2 bole lak appy atas kesedhan owg len...makhlk2 seprti ni xda perasaan eh?? bukn ke allh da bg secukp2 nya sifat kt seseowg 2...pelik...pelik.....tp ni la DUNIA kan.....so tme ajewla....sbg manusia yg wars n behati perut skit ni.....pke2 la yew....

adiyos!!

2 comments:

ShieroComey said...

cer citer cer citer..hahaha..lawak..

fatenrustam said...

muahahah