Sunday 13 February 2011

chiken pox virus menyerang...


hello bloger

wua mish u la..hehe

mood= sakit....



lame da xupadate..rindu betul jejari ni nk menaip...hehe...bukan pe latelay ni aku diserang CHINKEN POX virus( sakit ouh)....ni pown xoke ag actualy tapi gagahkan juga la nk mengupadate nya.....

ha kowg msti pnh dgrkan sal penyakit ni....selalunya die serang time kecik2...tp xjg tau...owg besar pown ley kna serng jg (eh bukan2 remaja)hahah....gilew seyes aku ckp memg sakit...udala stu badn aku nek bintik2 cam kna gegt nyamuk 2....ha if xtau tgk pic kt ats 2....huhu

lebey kurg cm 2 la badan aku skrg ni....wua..menci tau...abis bdn aku yg licin gebu ni(fulamak poyo2)hahaha.....then xcukup nan 2 gatal2 lak 2....memg xtahn...nk tdo pown sush...sob2...

tp nk wt cm ne...dugaan kan so kna la hadapinya....sudala xckup nan virus ni tambah stu lg virus....gues wht??huhu...

pe lg if bukan en.tonser 2.....sakit tekak aku..nk mkn pown sush...memg pakage la...stu badan aku sakit2....wua.....mk xtahn.....huke2.....

suda la 2...makan pown kna pantg...memg yg goreng2 smua xley sentuh...then kna mnum air kelapa yg pure 2....huh!! memg dugaan btl...seyes mnta simpang aku xnk kna da....)=

ni pown badan aku da start gatl2 ni....blew mlm jew die actve...siang mati lak....huhu...
hope cpt sembuh la...mak bapak.....SAKIT!!!..

adiyos...

No comments: