Tuesday 1 February 2011

aduh....SIPUTla....

ai bloger , folower n stalker...xlpa gk kt silent stalker.....

mood : tension

lme btl xhupdate kan(pdhal bwu 2 hr)huhuh....gya cam da bebuln2 xhupdate kan....hehe...adui rndu btl nk bekarya2 ni....walaupown aku sedar yg aku xpnde nk bekrya kan...hehe...pape ajew la....eman xkesah...ngee

bukan pe 2 hr lepas bb aku becti nk wt lgu mna tpksa la cek menyabarkn dri...sehingga la ke hr ni....yea..bb suda dibyr kan...ahaks....thanks 2 my abah....cz da menymbungkan kembali line bb aku ni....(=

ish pe kna mngena lak kan tjuk post ni nan ctew aku ni...tp sblm 2 aku nk wish thnks kt sesiap yg sudi jd flwr aku....thnks sgt yew....insyallh aku akn stlker lek blog2 kowg....=)

okey lets start ctew yg bekaitan nan tjuk ni....ish2...sekrg ni aku tgh la sesgt tension...ha KENAPA eh aku tension2 ni...tp jap2 aku nk wish dlu HAPPY CHINESE NEWYEAR....n HAPPY 1ST FEBRUARY....=) okey..sda ckp iklan setkt ini ajew yew..ngee

bebalek pd ctew aku....aku tension nan line bb ni(smabil2 garu2 kepala)...lembab da mengalah kan si SIPUT 2(maaf en.&puan siput)...ahaks...sempena chinese newyear parents aku merancng utk menghabiskn cuti kami di umh kakak aku....

guest cpt2...kt ne eh yg line bb sgt2 lembab cm kt kampung ni....pdhal kt bandar ajew ni...umh akak aku kt rawang ajew....pekan kn...tp line bb cm duk kt hutn banat...)= hish2...sgt2 ketndusan ni....nk blogwalkng pown xley ni...maaf yew..t line bb da okeyh aku kembali memblogwlkng blek yew....=)

adiyos

No comments: