Saturday 22 January 2011

terus menanti.........menunggu sebuah jawapan....

blog......


aku xbisa luluhkan HATImu
dan aku xbisa menyentuh CINTAmu
seiring jejak kaki ku berkata
aku telah tepaut oleh CINTAmu
menusuk hari ku dengan harapan
namun kau masih terdiam MEMBISU
.............
sepenuhnya aku ingin MEMELUKMU
mendekat penuh harapan
untuk MENCINTAImu
setulusnya aku akan terus MENUNGGU
menanti SEBUAH JAWAPAN untuk MEMILIKImu
................
betapa luluhnya RINDU menusuk jiwaku
semoga engkau tahu isi hatiku
dan seiring waktu yang terus beputar
aku masih terhanyut dalam mimpiku
...............

sejujurnya ini la yg sedang aku alami skrg ni....otak aku xboley bhnti dr memkrkan sal dri die....aku pown xtau la np aku jadi BODOH dalam kta sopan kureng cordik....huhu....tuk menanti sesuatu yg xpasti.....aku cuba tuk buang die jauh dr hdp aku...tp...tp....np still xboley...np??np aku yg pelu hadapi semua ni...aku pown xpasti brp lme lg aku boley bthn....aku hrp bnda ni akn beakhr gk stu ary nnt....=(

aku xnk hidup dalam trus mengejar byg2 die....sedngkan bnda 2 xmungkin aku akn dpt...huke2...pape yg tejadi aku akn cuba ikhlas da redho...xpe2 hukum karma tu tetp da....nnt die akan rse gk pe yg aku rse skrg ni.....

mood : mish u teribbly n wait 4 u....

adiyos!!



No comments: