Tuesday 11 January 2011

.tahun baru , azam baru, hidup baru,blog baru,entry baru.

dear blog.....

cam bese la kan da tahun baru so aku pown mik kptsn tuk memlakn entry bru....aku delete smue older post...TADA ni la hasilnya.....ahaks....bru da 2 entry kan.....xpela pe owg kta peln2 kayuh kan t mst belmbk2 erntry smpe xlarat nk bce...lalalala~ tgn aku gtl da ni nk menaip....idea lak mencurh2...tp xtau nk start dr mn ni....

okeyhla...aku strt entry berkaitan nan tahun bru...erm ni da msuk mggu kedua tahun 2011....tp xda yg new pown lam life aku...kdg2 rse cm betmbh serabut da la....nth la mcm2 bemain lam otak aku ni.....kdg2 pesoaln2 yg tiada jwpnnya....cehh....cam besr jewp maslh kan....hahaha.....actully xda pe pown...sjew wt gmpk...cuak x??hahaha...

aku igt da msk thn bru ni nk la mlakan hdp bru....dont want to look back!!....tlalu byk pkara yg hrs aku lpskan pergi...biarla kngn 2010 jd stu kngn yg tesemt abadi lam kotak hati aku.....pehh ayt xley blakn....hahaha....da x upa cm pnls novel....ngee~ so da thn bru kna pdg kedepan ajew...liht mse dpn....sma da cerh or x.....tp hope cerh lakn....heheh...xda spe nk pkre xelk jdi lam hdp seseorg 2 kn.....

hish....byk tul aku mrpk kan....2 la ary2 mkn kerepk mn x nya.....huhuhu.....okeyh2 kmbli pd tjuk yew.....lately ni aku byk follw n bce blog owg....tbe2 tedtk nk wt entry bru....yla cz tgk entry mrk2 ni smuenya kretf2...xcm blog aku.....mrpk2 jew byk...pas2 msti bosan.....=( dr stu aku strt blajr tuk mencreate kan sesua2 yg kreatf...ahaks.....tp im stll learng so jgn ltk harpn tgg sgt yew...=)

adiyos!!


No comments: