Sunday 16 January 2011

sesi memalukan diri sendiri....

oh blog...

weekend yg amat membosankan cz kna meghbskan mse berada di kg....tp nk buat cm no kan tpkse gk la aku blek memndgkan mak aku keseorgn disini....bisala ank solehah la ktakan( dengan pnh bangga) ahaks.....its okeyh aiman kan xkesah......

cm besela rutin harian kt kg ni sma jewp agpown cm aku duk kt ipoh.....just kt sni xda tv....yg ada hnyala rdio yg jd pnman setia kami....hehe.....tp yg plg2 sadis line tenet kt sni memgla sgt2 lembab cm SIPUT( ha cept2 salahkan ciput) hahaha.....aku kt sni memgla ketandusan yg teamat sgt.....nk on9 pown tpkse mncre tmpt yg btl2 strtegik...bwu la line 2 dtg...hish....line agknya da lme xmen aci nyork nan aku la ni....xpe2 aku maafkan....lalalalal

hish pe la aku bebel ni kan....sbnrnya aku nk story skit ni kejadian ptg td...OMG!! malu glew(sambil ttp mka nan bantal) hanya e 2 yg mmpu aku wt...huke2....ha nk tau ctew pe yg aku wt smpe aku mlu cm 2 skali...sbrutal2 aku pown still da sft KEMALUAN...opss bkn KEMALUAN yg 2 yew.....ha jgn pke yg enggak2....ngee~

cm ni ctewnya...di ptg yg redup smbl dtiup angin yg sepoi2 bhasa 2....aku duk la melepk kt umh owg sblh umh arwah tok aku ni...sambl2 begsp2 owg2 lme la ktakan....ahaks....tbe2 dtgla seowg ni...krenya sdara mara aku gk la....nth la dtg dr ceruk mn..tbe2 jewp mncl.....then cm besela tmpg begsp2 gk la....aku just jd pdgr ajew yew....(ceh pdhal aku la yg plg mnybk kt c 2) hahaha

tbe2..dam mak aku suh lak aku g wat air tuk kakak sdara aku....aku nan mka yg pnh yakin skali g la nek ats umh sediakan air....nk wt cm ne kan..nma pown ank dra.....(wah ska pji dri sndri kan)..nyamph nyah....ngee~ aku pown dgn pnh ikhlas ni siapkan air 2....ceh konon da bley la prktse tuk ibu metuaku kan...(beragn2 skjp)

aku nan mka slmbernya wk la air 2 bg akak sdara aku ni...aku hnya wk segels ajewla....nma pown tuk die sowg jew....pas2 aku xtau lak rme manusia yg da kt c 2.....dengan mka bangga ni aku bg la air 2 kt die...die nan mka tkjtnya smbt air 2 then tbe2 die gelk2....abs smua kt c 2 glk skali....peh...mlu siot....aku tpksela mncvr mka ku yg ayu ni..ahaks...ayu ke??(glk2 smbl ttp mlt tau)...

aku pown wt xtau la...konon2 brutl la....pdhal mlu glew....xpe2...learn from mistake kan....t len kali x buat lg yew.....aml2kan selalu.....bhaha(gelak jaht)...

adiyos..

No comments: