Wednesday 12 January 2011

mulakan....

blog syg......

okeyh lets strt entry ni dengan bismillahirrahmanirrahim......

entry ary ni aku nk ctew kit sal pe yg aku alami lately ni....erm nk mlakan dr mn eh...spe ada idea...( sila kenyt mta anda)hahaha.....okeyh2 blek pd ctew sbnrnya...lately ni emosi aku sedikt tegngu...atra rndu , kasih , sayang , marah ,benci , sakit hati....mcm2 la yg bekaitan nan perasaan dan hati ni......da bercampuk aduk semuanya....ley jd resepi masakn ni....ahaks.....hisy tbe2 lak kan...xda kna mgna lsng nan mskan lak.....ngee~

begitu mudah kan ktew jatuh cnta n jtuh syg kt seseowg 2....tp knp ambl mse yg bgtu lme tuk mlpaknnya.....semakin aku mlupakan die smakin kerp die singgh di kotak minda aku ni.....smua tentgnya pasti aku xctd nk thu.....=( tp kgmbraan yg aku sngka bepnjgn 2 rupanya cpt dibadai ombk....bak kta pepatah...ku sngka panas smpe ke ptg tp ujn di tgh hari( eh2...btl ke ni?)haha...
pnde plak aku bemadah yew.....xsia2 cg sastra ajo aku dlu.....heheheh

erm aku phm jdh petmuan smua dtntukan oleh tuhn...ktew sbg hamba kna redho nan sgala ktntuan die....tp np stll sush tuk aku tmenya....aku cba jd kuat tuk hadapi smua ni....tp kdg2 at aku xkuat shgga air mta aku ggur jg akhrnya....aku xska dianggp lemh....tp aku jg xsekuat mn...aku cba mgrti pe yg sdg belaku....aku cba mgkt sgala rentak die.....slgi aku mmpu.....aku cma behrp die mnjlskan sjew...xlbh dr e 2.....

salh kah aku mnyanyangi die?? slahkah aku jth cnta pdnya??pndpt owg bebza bekaitan soal cnta...cnta ni telalu sbjktf....smkn aku cba tuk memhmi pe 2 cnta smkn 2 jg la aku xphm....im distction now.....pndpt owg cnta e 2 indah dan anugerh dr maha pncpta.....yew aku mgaku memg indah...tp dalam keindahan 2 tesirt kepedihan...yg xmampu diungkap oleh kta2.....aku blajr tuk mnrma sgala ktntuan tuhan....aku tahu tuhan sedg mengtrkan sesua2 yg terbek tuk dri aku...

tp aku still mngharpkan die....selagi die tdk dmlkki...selgi 2 aku pnya harapn tuk besama die....xpela biala mse yg mntukan sgalanya....if jdh aku still nan die aku msti akan besama die jg kan....at ni telalu sygkan drinya.....biala aku sowg jewp yg tau sdlm mn ksh aku pda die.....

walaupown byk pesoaln yg bemain dalam pmkrn aku ni....yg aku tidk pasti smada ada jwpn tuk smue 2.....tp yg pasti aku akan sbr slgi boley....aku akn cba mmpthnkn yg dlunya hak aku....

hisy sush btl ble bicara soal hati ni.....kadg2 aku tesepit dalm dilema....dilema yg sndri aku xtau tcpta dr mn.....mgkn ni salah stu ujian tuhan buat dri aku...hal2 ni byk memtgkan aku dalm pmkrn.....jgn tlalu cpt mmbuat kptsn....n jgn biakan emosi mgwl pmkrn ktew....

adiyos

No comments: