Thursday 27 January 2011

EntRy kHas...

dear blog....

mood : jejari gatal nk hupdate....ahak...

entr kali ni spesel skit aku nk menulis or bercerita skit sal GFF merangkap BFF aku....selain CINTA aku da lg 2 owg yg sgt istmwa dalm hdp aku ni....mereka2 ni pown kawan yg sgt2 bek dan memahami aku...betuah btl aku da rame owg syg ni(bangga jap)...eh uda2 kang kembg lambt lak nk mengempis....ngee~

oke jom kenal2 nan 2 tetamu istimewa ktew ni....

siapa?
...............
siapa?
.................
siapa?

ha tgk ajewla pic2 ni......
keadaan senyp yew!!
ahaks
......



ha TA DA
........
yg sebelah ats ni
.....
nurul amyra
&
yg bawah
........
nadia izwana


muka2 ceria kami
ahaks



hangout besama
=)


we again!!
omg

gulfrie sya
......

ha ni la BESTIE aku.....

note : 2 my bestie....sowi eh if aku xltk kowg join contest 2....tp bnda 2 xbmksd aku lpa kowg....aku still syg kowg....syg sgt tau..=)
thnks 2 be my good fren
LOVE BOTH OF U...=)

adiyos...

No comments: