Thursday 2 August 2012

bebuka puasa with love and parents

asalamualaikum dan selamat malam semua ^_^

yuhuuu malam ni aku sangat gembira+bahagia ++++ yang seumpanya la kan . apakah!! awat hang gembira sangat ni cecita cecita cecita sambil buat gaya usop wilcha ahaks.

lah hang xtau ka?xtau?cba baca tajuk entry berbuka puasa with love and parents weeee hal ini lah yang telah menyebabkan segala urat saraf aku longar dan bergetaqqq sehinggakan aku terasa waktu yg bergerak begitu lambt sekali , aish apa metofara la yang aku gunakan ni kesian cikgu bm aku .maleh la aku nk pusing-pusing cita ni jum kita trus ke point cta sebenar entry ni k !. ehem ehem huk huk huk tetba tesedak lak ! fiuhh gigih aku nk menghabiskan entry ni sebbnya sekarg ni otak aku tgh loading akibat kejutan sewktu berbuka tdi hohoho.oke semuanya bermula mcm ni :

perbualan ni di pagi hari yew sebelum berbuka

pakwe : syg buat pe tu??b nya kelas da habis ,esok xda kels
aku      : xda buat pe.ouh ykew so b blek kl ary ni?
pakwe : aah ,tp b nk bebuka puasa nan syg hari ni
aku      : ha???!!!!(tekejut jap) r u sure? berbuka kt mana?
pakwe : ipoh la
aku      : serious la?? nk dtg ipoh?
pakwe : iyalah g tnya mak bole x?(bajet gentle)
aku      :jap , oke suda bolee wee suka-suka

huh !! neves tau x , xsenang duduk aku dibuatnya selagi semua xsetle .ini namanya keje gilo tau x?suka btl buat rancangan yg bole menyebabkan jantung aku gugur seb bek aku ni jiwa kental ahaks. then ptg tu aku pun siap-siap la mask lauk nak berbuka kan. almaklumlah da tetamu ISTIMEWA *blushing*. tetba damn ! berebut lak nan mak nk mask menu pe ? aish mak ni >_< . last-last wt kptsan masak ayam sambal tapi telebih sambal pulak ahaks maaf sayang excited punya pasal.tu kiranya main menu la kan sebabnya pakwe aku suka makn sambal so time ni la nk tnjk kan segala skill yg da , cehhh pasan pulak !

oke dalam kul 5.30 cm tu pakwe aku pun sampai la kerumah , pe lagi jemput la die masuk kan so sementara tgg wktu berbuka tu die beramah mesra la nan parents aku , ahaks alhamdullah first impresion sgt bgus ! ^_^ . kesian aku xlayan die sgt yelah segan la kan depan parents aku pulak aku kan pemalu ngee so padan muka awak ! wuek biar abah je layan awak , mana tau bole jadi menantu haha!sampai la wktu berbuka.

note : terima kaseh atas kesungguhan awak ni , saya hagai sangt2 syg n sekarg saya da dapat rasai segala keikhlsan dan kasih syg yg awak berikan kt saya. awak xmaen2 kan jiwa dan cinta saya semoga semuanya berkekalan sehingga akhr nyawa kita and kita kuat hadapi segala ujian .apa yg da berlaku sebelum ni jdikan panduan utk hbgn kita kini .amin. love u co much AHMAD FIRDAUS till my last breath.

oke da nges-nges buat entry ni sebab terharu sgt , should stop now . thanks again love.

len kali jgn buat keje gila cm ni lgi tau .seb bek sayang tau ^_*

salam

No comments: