Wednesday 4 July 2012

exam mood vs movie mood

selamat malam semua walaweh !

hohoho sekarang minggu exam chayo chayo for me . satu paper da lepas khamis lepas menanti satu lagi paper khamis depan wish me luck oke !.so minggu ini demn agak kebosanan asyik mengadap buku jew naek muak aku huhuhu. jadinya semalam keluar g beli barang aku sikit nan pakwe tesayang tu , aku pun mengadu la bagai-bagai kan lebih kurang cm ni la 

aku      : ermm bosan lah minggu ni , paper nexweek
pakwe : stdy la , paper da satu lagi kan
aku      : study gk tapi bosan lah , erm
pakwe : cm ni la nanti b bagi harddisk tgk la movie dalam tu oke ^_^
aku      : walaweh ! baeklah.

malam tu pakwe aku kirimkan harddisk die kat kawan die sebbnya kawan die tu bf housmate aku , pakwe aku xlarat nk dtg sebbnya die demam kan so kirm kan ajew la . alololo sian die semoga cepat sembuh sayang . dapat-dapat jew harddisk trus aku cuck kt tb nk nengok la kan movie apa die da . grrrr !!! sapa cakap xbyk movie die , gila cek habaq memang banyak la , pe lagi dok layan movie sampai hari ni tu pun xhabis tgk lagi. errrr lau aku tau die ada movie yg bnyk cm tu dr awal sem aku da minta mesti sempat nk khatam kan? hahaha! ni x da bbrp minggu jew sblm cuti t kna pulang balek , sebb die pun nk balek kedah da  sob sob sob . memang mood study aku lari la da layan movie saja kan ! haha

salam.

No comments: